IN THE LATE NIGHT

pics from today
Mi amigos! Vad gör ni på er fritid? Vill ni veta vad jag gör? Jag kommer hem rätt så skapligt, ibland sent då jag spenderar mycket tid på gymmet. Annars så gör jag mig ett gott mellanmål, fotar lite sedan är det dags för Prison Break som jag ser några avsnitt av varje dag. På bara någon vecka har jag redan kommit till säsong 3, ja jag nördar.
 
Jag klippte mig även i fredags som sagt och några centimeter kortare blev det, skönt! Dock så skulle jag vilja göra en stor förändring i framtiden jag menar hår växer ändå så rätt snabbt? Men någon gång så ska jag klippa det nästan pagekort, yes ni läste rätt. Dock tror jag att jag skulle ångra mig rätt så snabbt men, yolo.
 
Idag annars då? Det var en rätt så ovärd dag då jag var i skolan i ca 3 h. Men man måste se livet från den ljusa sidan jag fick ju spendera en fin tid med alla mina fina vänner som jag saknat under helgen! Ta vara på varje dag mina vänner!
Vardag | |
Upp